Utställningen!

För drygt två veckor sedan hade jag utställing på Brygghuset för att visa upp mina tavlor. Här kommer en fullständig prislista på 5 av tavlorna som var där och kort om varje tavla vad jag tänkte på medan jag målade dem. 
 
Om du är intresserad av att köpa en eller flera av tavlorna kontaktar du mig på;
 
mobilnummer: 0761997040
email: [email protected]
 
 
1. DET HEMLIGA TRÄDET 
 
I skogen nära mitt hus finns ett liknande träd som detta. Utsikten nedanför trädet är inte som på tavlan, det är lite halvdant faktiskt. Men känlsan finns där. Utsikten känns som på tavlan. Det känns som att det borde vara mer magiskt än vad det är. Så jag bestämde mig för att måla platsen genom mina ögon. 
 
 
50*61 cm 
målad med olja
1500kr
 
 
 
 
2. SYRET TOG SLUT 
 
Att dyka är underbart. Det är helt enkelt grymt fantastiskt!
Ibland drömmer jag om att vara kvar under ytan för alltid. Att bara simma med fiskarna och korallerna och stanna kvar.
 
 
50*61cm
målad med olja
1500kr 
 
 
 
 
3. CLOSE UP 
 
I olika perioder har jag haft en stor kärlek till ett visst djur. Den senaste tiden har sköldpaddor tagit den platsen. Därför måste jag måla dem, så coola djur dessa!
 
 
A3 målad med promarkers
500kr
ram ingår 
 
 
 
 
4 I SEE FIRE
 
Medan jag lyssnade på låten I SEE FIRE av Ed Sheeren och hanterade personliga problem skapades denna bild. Jag var bara tvungen av måla något av det jag gick igenom och låten passade så perfekt. Pennan rörde sig och flickan blev till. 
 
 
A3 målad med promarkes
500 kr 
ram ingår 
 
 
 
 
5. SKÖLDPADDAN 
 
Jag har alltid varit intresserad av att måla. Jag har använt blyerts, färgpennor, promarkers med mera. Men i oktober 2014 kände jag att nu var det dags att måla något större. Jag ville börja måla med olja mer seriöst. Mammas stora träväska med oljor drogs fram och jag köpte mig en canvasduk. Stor del av min hjärna bestod av dykning eftersom vi tog dykcert i september med klassen och jag snart skulle resa till Egypten med två av kompisar i klassen. Med förväntan om att dyka i röda havet kom denna tavla till!
 
 
77*57cm inräknat med ram
målad med olja 
1900kr 
inramad
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp